Participare ONM

Aici puteti discuta si subiectele non-matematice :)

Moderators: Mihai Berbec, Liviu Paunescu

Post Reply
baleanuAR
Euclid

Participare ONM

Post by baleanuAR »

Am si eu o intrebare. Cunosc situatii in care elevi care nu au participat la olimpiada locala au participat la faza pe judet. Daca acesti elevi obtin rezultat de calificare la ONM au dreptul sa participe? Sau poate ar trebuii sa intreb mai intai daca au dreptul la faza pe judet? Interesant de stiut ca in ziua fazei pe localitate au participat la un concurs regional de informatica. Astept raspuns daca aveti informatii in legatura cu aceasta intrebare. Multumesc!
:)
Laurian Filip
Site Admin

Post by Laurian Filip »

Nu crezi ca daca au obtinut un rezultat bun pe judet inseamna ca merita sa participe? Mai ales daca sunt elevi cu rezultate bune la ONM-urile anterioare...
enescu
Pitagora

Post by enescu »

Conform regulamentului in vigoare, daca un elev nu participa la o faza a olimpiadei, nu mai poate participa la fazele ulterioare.

http://www.edu.ro/index.php/legaldocs/691
Bogdan Enescu
baleanuAR
Euclid

Post by baleanuAR »

Tocmai ca la ultima ONM au luat pozitii foarte slabe si din cauza lor pot ramane pe dianafara (sa nu participe la ONM) elevi care au intrat si in baraje (ca na, exista si zile foarte proaste si matematica pana la urma nu se face doar pe puncte).
enescu
Pitagora

Post by enescu »

Marturisesc ca n-am prea inteles...
Bogdan Enescu
Virgil Nicula
Euler

Post by Virgil Nicula »

Nici eu nu inteleg, insa imi inchipui. Ce vorbesti taticule ?! Saracu de el, vatmanul, l-a apucat somnul si a intrat cu ... oistea in gard. Motiv intemeiat sa fie ... amnistiat.
baleanuAR
Euclid

Post by baleanuAR »